miércoles, 23 de febrero de 2011

NEIX EL VODKA JUNIORS

Els diners aportats per un magnat del petroli d’identitat desconeguda fins al moment permeten a l’entrenador fitxar amb llibertat

El Vodka Júniors anuncia oficialment la seva participació a la propera edició de la Lliga de la Comunicació. Un misteriós empresari amb orígens russos i argentins aporta el capital suficient per a fundar el nou club, al que ha batejat personalment combinant el nom dels seus dos grans amors: el vodka, i el club argentí de futbol Boca Júniors.

Part de la plantilla del Vodka Juniors


 El magnat ha posat al serves del nou entrenador un capital il·limitat per fitxar, i ni aquest ni el director tècnic del club han perdut el temps. Ja s’han oficialitzat diversos fitxatges, els més sonats, els d’Esther Marco i Ariadna Santeugini, totes dues provinents del Celeste, per la quantitat de 60 milions d’euros. Però la cerca de jugadors no s’ha limitat a la Lliga de la Comunicació, sinó que ha traspassat fronteres. Joves promeses com Martí Ramírez, provinent dels EUA, Aida Tudó, fitxada amb carta de llibertat del FC Igualada, Pau Marcos, provinent d’Itàlia, o David Pujol, jove promesa del futbol escandinau i amb ascendència francesa, ja han firmat pel nou club.


Ariadna Santeugini i Esther Marco

Tots ells es mostren orgullosos del gran pas que han donat a les seves carreres i esperen amb ànsia el moment del seu debut. De moment, està previst que l’estadi s’ompli en la presentació conjunta que realitzarà el club.
No obstant, no totes les negociacions han arribat a bon port. El jugador de la Juabentus Joan Torras ha refusat l’oferta multimilionària que se li va fer apel·lant a motius sentimentals. Això no ha desanimat al cos tècnic del club, que promet més fitxatges en els pròxims dies. De moment, l’únic que s’ha filtrat és la necessitat de fitxar un porter. Ja s’han iniciat contactes amb Maarten Steckelenburg de l’Ajax d’Amsterdam, però el seu fitxatge es preveu difícil per la llargada i complicació del seu cognom,i és per això que no es descarta cap possibilitat.
Però no només l’equip ha comptat amb grans fitxatges, també s’han fet fortes inversions en matèria logística i de disseny. Ja s’ha fet oficial la contractació d’Aida Pujadas, Eva Garcia i Helena Ferrer, que s’ocuparan de la burocràcia i seran les portaveus del club en els diferents mitjans, així com les encarregades de dissenyar els plans de màrketing.
Fins al moment, el club no ha filtrat ni el color de la seva equipació, però se sap que s’està negociant amb les principals firmes de roba esportiva. També ha començat una guerra acarnissada per ser l’sponsor del club, però de moment no s’ha fet oficial si es “vendrà” la samarreta.


Esther Marco, capitana de l'equip, amb David Pujol

De ben segur que les reaccions a l’aparició del nou club no es faran esperar. La Juabentus, amb qui es vol tenir una relació de cordialitat, emetrà en els pròxims dies un comunicat sobre el tema, mentre que la resta d’equips de la Lliga de la Comunicació es mantenen a l’expectativa. També s’espera una reacció per part dels grans clubs mundials, que han preparat rodes de premsa per als propers dies, on tan els seus entrenadors com les seves estrelles parlaran de l’aparició del Vodka Juniors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario